הרב פנדל: "החרדים וסמוטריץ' צריכים לקרוא לנתניהו להתפטר"

    מהדורת הבוקר No Comments on הרב פנדל: "החרדים וסמוטריץ' צריכים לקרוא לנתניהו להתפטר"

    ראש הישיבה הגבוהה בשדרות, הרב דוד פנדל אומר כי על החרדים והציונות הדתית לקרוא לראש הממשלה להתפטר, כדי לאפשר הקמת ממשלת ימין: "יש גם ערכים, תורה, ארץ ישראל – לא הכל ביבי. החרדים והציונות הדתית צריכים ללכת לנתניהו עכשיו ולהגיד לו 'זהו'. צריך להציל את המצב. אי אפשר לתת לכל הערבים, למרצ ולליברמן להיות כל כך משמעותיים"

    הרב דוד פנדל צילום: צילום מסף מתוך היוטיוב
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: צילום מסף מתוך היוטיוב

    ראש הישיבה הגבוהה בשדרות, הרב דוד פנדל, מרבני הציונות הדתית אומר כי הוא חרד ממשלת בנט-לפיד: "אני חרד. אי אפשר לדעת איזה הסכמים הם עשו עם עבאס. השקט הזה, של ליברמן ועוכרי ישראל הוא מפחיד. אני חרד מ'משנאיך נשאו ראש'. אני חרד לקדושת וכבוד השבת, למערך הגיור והכשרות, לעולם הישיבות. הממשלה הזו – זה מעשה שלא יעשה", אמר הרב פנדל בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. "אנחנו עדיין קוראים לסער, בנט וחבריהם – לא ללכת למהלך הזה ואני קורא גם לציבור החרדי להתאחד איתנו במאבק הזה, לבוא ולבדוק מה ההסכמה שבשתיקה עם עבאס. זה טעות כי זה מכשיר את הקרקע לעשות את זה הלאה".

    הרב פנדל התייחס לכך שהליכוד והמפלגות החרדיות חשבו להקים ממשלה בתמיכת עבאס ואמר: "צריך עכשיו להגיד בקול גדול שזו טעות ללכת עם הערבים. כולנו מסכימים שזה רע. בבוקר זה צריכים להתאחד ולמצוא את הדרכים – עדיין לא מאוחר. אני קראתי לנתניהו להתפטר כדי לאפשר הקמת ממשלת ימין. נתניהו היה צריך לעשות את הצעד המתבקש הזה".

    עוד הוסיף הרב פנדל: "הציבור החרדי צריך לקום עם קצת אומץ, ולא להישאר עם הפאסיביות הזאת. יש גם ערכים, תורה, ארץ ישראל – לא הכל ביבי. החרדים והציונות הדתית צריכים ללכת לנתניהו עכשיו ולהגיד לו 'זהו'. צריך להציל את המצב. אי אפשר לתת לכל הערבים, למרצ ולליברמן להיות כל כך משמעותיים. אני יודע ששקד ניסתה להניא את בנט מהמהלך, כך גם אורבך אבל הם צריכים לעשות יותר. אני חושב שאסור לאורבך להתפטר – הוא צריך להצביע נגד".



    0 תגובות